Mityba
Gliukozės kiekis kraujyje

Gliukozės kiekis kraujyje

Gliukozės kiekis kraujyje nėštumo metu svarbus dėl kelių priežasčių. Per greitai aukantis kūno svoris, gestacinio diabeto rizika, didelis vaikelio svoris ir tt.

Kaip reguliuoti gliukozės kiekį kraujyje yra tikrai daug literatūros. Dažniausiai ji remiasi duonos vienetų, angliavandenių skaičiavimu. Tai veiksminga, tačiau labai vargina.

Mano tikslas, kad suprastumėte esminius biocheminius procesus, vykstančius organizme pavalgius bei kaip juos pritaikyti giukozės stabilizavimui.

Apie tai trumpai ir aiškiai šiame video:

Svoris didėja ne tik tuomet, kai suvalgome daugiau, nei išeikvojame. Tam įtakos turi ir dideli gliukozės kiekio šuoliai kraujyje.

Labai svarbu, kokį kiekį greitai įsisavinamų angliavandenių suvartojame vieno valgymo metu ir kaip greitai šokteli gliukozė kraujyje. Suvartojus daugiau, nei organizmas gali tuo metu susidoroti, visas perteklius kaupiasi riebalų sankaupomis.

Norint išlaikyti stabilų gliukozės kiekį kraujyje kiekvieno valgymo metu rekomenduoju lėkštėje turėti baltymų, skaidulų ir riebalų. Arba bent jau vieno iš jų.

Pavyzdžiui, jei valgome iki minkštumo išvirtus baltų miltų makaronus be jokių priedų, turime didelį gliukozės šuolį kraujyje nepaisant to, kad toks maistas turi mažai kalorijų. Todėl rekomenduoju rinktis viso grūdo makaronus (skaidulos) su trupučių kieto sūrio ar tuno (baltymai) ir alyvuogėmis ar alyvuogių aliejumi (riebalai). Tokia kombinacija žarnyne skyla palaipsniui ir gliukozė į kraujotaką patenka tolygiai.

Ačiū, kad dalinates

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

seventeen − 5 =